Hacia una enseñanza reflexiva / Sara Elvira Galbán Lozano.
Material type: TextPublication details: México D.F. : Trillas, 2018.Description: 86pISBN:- 9786071725561
- 371.102 G148; 2018
Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|---|
BIBLIOGRAFÍA BÁSICA | BIBLIOTECA CENTRAL U.F.T | BIBLIOGRAFÍA | 371.102 G148 2018 (Browse shelf(Opens below)) | c.1 | Available | 156892 | |
BIBLIOGRAFÍA BÁSICA | BIBLIOTECA CENTRAL U.F.T | BIBLIOGRAFÍA | 371.102 G148 2018 (Browse shelf(Opens below)) | c.2 | Available | 156893 |
Browsing BIBLIOTECA CENTRAL U.F.T shelves, Collection: BIBLIOGRAFÍA Close shelf browser (Hides shelf browser)
371.102 C736 2017 La complejidad de la interacción en el aula : reconociendo significados que transforman / | 371.102 C736 2017 La complejidad de la interacción en el aula : reconociendo significados que transforman / | 371.102 G148 2018 Hacia una enseñanza reflexiva / | 371.102 G148 2018 Hacia una enseñanza reflexiva / | 371.102 G227 2004 The unschooled mind : how children think and how schools should teach / | 371.102 G227 2004 The unschooled mind : how children think and how schools should teach / | 371.102 G227 2011 The unschooled mind : how children think and how schools should teach / |
Incluye bibliografía
There are no comments on this title.